Translate

Friday 17 May 2013

MANAGEMENT



MANAGEMENT










Recently I have seen and watched a very interesting movie that was pretty much dealing with the life itself and us, the people, the world around us, etc. How we deal with our environments, with the people around us, with our husbands / wives, spouses, children, teachers, coaches, employees, employers, bosses, co-workers and all other people in general.

All that learning and teaching that needs to be enquired and done in order for us to evolve into human beings we were supposed to turn into after the time of growing, embracing, pacing, learning, swimming in everything, anything and all in between.
There are so many, numerous, areas of our growing. There are so many of them, in fact, we can improve on. There are so many of them, actually, we could work on.



Where / How can we improve?



ü Would a course in anger management do me any good?

ü Would a course in stress management do me any good?

ü Would a course in parenting do me any good?

ü Would a course in procrastinating do me any good?

ü Would a course in ‘being on time’ every time do me any good?

ü Would a course in cooking do me any good?

ü Would a course in cleaning do me any good?

ü Would a course in dating do me any good?

ü Would a course in healthy eating do me any good?

ü Would a course in exercising do me any good?

ü Would a course in job management do me any good?

ü Would a course in time management do me any good?

ü Would a course in partnership do me any good?

ü Would a course in word keeping do me any good?

ü Would a course in childcare do me any good?

ü Would a course in nursing do me any good?

ü Would a course in sharing do me any good?

ü Would a course in tasks management do me any good?

ü Would a course in good habits keeping do me any good?

ü Would a course in bad habits management do me any good?

ü Would a course in friendship management do me any good?

ü Would a course in family management do me any good?

ü Would a course in book reading management do me any good?

ü Would a course in being and living in the present moment do me any good?

ü Would a course in yoga do me any good?

ü Would a course in drinking management do me any good?

ü Would a course in smoking management do me any good?

ü Would a course in drug taking management do me any good?

ü Would a course in song writing do me any good?

ü Would a course in creative writing do me any good?

ü Would a course in beauty do me any good?

ü Would a course in tiding after myself management do me any good?

ü Would a course in technology do me any good?

ü Would a course in personal development do me any good?

ü Would a course in people skills management do me any good?

ü Would a course in speaking in public do me any good?

ü Would a course in drawing do me any good?

ü Would a course in singing do me any good?

ü Would a course in deep listening management do me any good?

ü Would a course in speed typing do me any good?

ü Would a course in speed dating management do me any good?

ü Would a course in making lunches/dinners management do me any good?

ü Would a course in driving do me any good?

ü Would a course in social media management do me any good?

ü Would a course in trash TV watching management do me any good?

ü Would a course in animal loving management do me any good?

ü Would a course in children loving management do me any good?

ü Would a course in people loving management do me any good?

ü Would a course in nature loving management do me any good?

ü Would a course in little things management do me any good?

ü Would a course in gratitude / appreciation management do me any good?

ü Would a course in passion keeping management do me any good?

ü Would a course in believing management do me any good?

ü Would a course in trusting management do me any good?

ü Would a course in forgiving management do me any good?

ü Would a course in speaking the truth management do me any good?

ü Would a course in taking action management do me any good?

ü Would a course in showing up management do me any good?

ü Would a course in being/staying courageous management do me any good?

ü Would a course in being / keeping the creative flow management do me any good?

ü Would a course in getting outside management do me any good?

ü Would a course in being / staying positive management do me any good?

ü Would a course in eliminating negative situations management do me any good?

ü Would a course in house - keeping management do me any good?

ü Would a course in journal keeping management do me any good?

ü Would a course in gratitude keeping management do me any good?

ü Would a course in colouring your very own picture management do me any good?

ü Would a course in elderly dealing management do me any good?

ü Would a course in sibling dealings management do me any good?

ü Would a course in ……..….. (fill in the gab) management do me any good?



What else is there?


What sort of / kind of course in management keeping would make your life easier, would make your life nicer, would make your life better, would make your life just the way you want it?!?

Now, by this time, I am sure you get the idea of mine, you are surely getting the point here. Pretty simple, pretty straightforward, pretty easy, yet deep, profound and still remain interesting to the very core.

Go and take your course!!! J











(1038 words)

No comments:

Post a Comment