Translate

Thursday 20 September 2018

Meet me halfway.


Meet me halfway.


Meet me on the street.
Meet me in and on my mind.
Meet me elsewhere.
Meet me in my body.
Meet me in my soul.
Meet me in my heart.
Meet me in my spirit.
Meet me half way and meet me there.
Meet me in my dreams.
Meet me in my wildest and sweetest dreams.
Find me and meet me.
Find me and cherish me.
Find me and create with me.
Find me and adore me.
Find me and love me.
Find me and make love to me.
Find me and laugh with me.
Find me there and understand me.
Find me and have fun with me.
Find me with yourself here and there and everywhere.
Find me playing, find me being creative, find me being artsy and arty.
Find me being yourself and authentic and open.

Thank you for reading and your time, as always!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment